Om absolut ingenting

Jag och Björn var på marknad i söndags. Det var trevligt. Köpte strumpor, bröd, ett skärp, en trägaffel och pensel och så köpte Björn lite saker till sin vattenpipa. OCH sen självklart så köpte jag sockervadd! Vad är en marknad utan sockervadd?


Bildbevis på min snygga sockervadd! ^^ (en geting anföll mig i samma ögonblick som kortet togs! Därav min super snygga och inte alls stela pose)


Och ja, vad ska man säga. Björn kom hem ifrån jobbet. Nämnde nåt om att han var trött. Och sen somnade han. Direkt.
Rakt över alla kläder som låg i sängen. Och på det här viset låg han i en hel timme. =)

Kommentarer
Postat av: Sabiina

Hehe va sött, stackarn . De är inte lätt att sälja kalle ;D

2008-08-28 @ 15:57:14
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0