Min pojkvän!

Jag har en söt pojkvän. Jag fann den här bilden på Karolin Lassbo's blogg. En tjej som är kompis med Björn, som har blivit väldigt känd genom sin blogg! Jättekul verkligen för henne =)
Åter till Björn nu iaf.
Visst är han het i sin Mooretröja? Han ser ut att passa in?
Jag har en söt pojkvän ^^
Oj förlåt, My bad. Det är en morgonrock upplyser han mig om! Och han har endast kalsonger under.
Nämen hörni? Det blir bara mer och mer mot Moore nu!
Och han har även vikt ut sig i Moore (sitt ben), så vet ni vad?
Jag har en tvätt-äkta Moore-kille i mitt liv.
Och vet ni vad det bästa är?
Vi bor ihop <3

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0