Helgens bravader

Jani, helgen. Snabb sammanfattning:

Fredag: Jag och Björn drog till Nöjes för att kolla på Petter och Amanda Jensen. Gratis inträde. Svinbra =) Fick träffa Petter backstage. (Björn har ju som sagt jobbat för Bingo, och har träffat Petter en del genom honom) Och det måste jag bara säga. 2 minuter? Det är fan inte mkt, men inte ens det kunde han undvara. Jävligt arrogant måste jag säga.. Vi var båda besvikna på honom. Så jag och Björn lämnade snabbt backstage och gjorde något MYCKET bättre.

Vi köpte öl!
Gott!
Sen gick vi hem.

Lördag: Förfest hos Jessica på Herrhagen, drog sen till Nöjes. Tråkigt som fan, så jag och Björn drog hem runt 1 snåret. Köpte en bamsekorv och delade på, på vägen hem och sen blev det pasta när vi kom hem.

Söndag: Vaknat, och sen gått till DialOn med Björns medicin och har efter det diskat så nu är det ingen disk kvar! Jag. Är. Duktig! =) Och sen får vi väl se vad som händer med resten utav dagen ^^ Vi har funderat på att hälsa på grannen Jack faktiskt =)

Bjuder på en bild på mig
Kan bjuda på en gammal bild på mig själv dagen till ära (vi firar att det inte har regnat på 3 minuter under en 4 veckors period)

Kommentarer
Postat av: Sabiina

nej nej det gillar jag inte ;D

2008-08-31 @ 16:17:13
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Sabiina

jo om man släpper dom försiktigt :)

2008-08-31 @ 23:50:57
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0