Helgen

Festade med Björn och hans jobb i fredags. Trevligt trevligt.

Träffade gamla klassen på lördagen. Här har vi en bild på Jesper och Christian.
Med en HEL låda ostkrokar! HahaJesper och Christian
Det var kul att träffa dom ifrån Geijersskolan igen! Har inte träffat nån av dom sen vi slutade. Tror att i stort sett alla var där förutom några. (nähä? logiskt!! ^^) Men det var kul att träffa dom igen =)
Glömde mobilen hemma så kunde inte få tag på dom sen men =/

Orkar inte skriva så mkt. Har ont i ryggen efter min kära pojkvän Björn bravader i fredags! (nu vet jag vad ni tänker och det stämmer ICKE) om ni inte fick för er att jag bar honom, för iså fall hade ni rätt!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0