ambitiös

Idag har jag faktiskt varit lite ambitiös. Björn ringde på väg till jobbet och sa att dom hade Rea på Röda korset. 10 spänn per plagg. Gick dit och shoppade för 50 spänn, gick hem och började sy en klänning av en kjol och en skjorta. Men blev sen hungrig och orkade inte göra mer. Så satte mig framför datorn och framför Ps! Kände för att spöka med en bild. Och det blev den här bilden ^^ va tycks?

jag har lekt med ps kan man nog säga ^^

Ska kanske ta tag i mitt liv igen, eller så blir det mer Photoshop kanske. Det spörs!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0