Vuxenpoäng

Snacka om att jag har skrapat ihop lite extra vuxenpoäng nu. Gjorde mat förut. Och inte vilken mat som helst, utan hemmalagad mat! Jag gjorde hederliga, svenska jävla köttbullar! Med rivna morötter i! Tihi ^^ Vuxenpoäng till mig =)
Och till det så blev det qiunoa (eller hur det nu stavas, utalas kinåa sa Björn) och en stor sallad med paprika, tomat och sallad i! Fan va jag är vuxen! Men gött blev det =) Och nyttigt.
Snart ska jag ut och gå. Till klockan är 3! För då ska jag hälsa på, på min gamla skola, InfoKomp! Ska sitta och leka med min syster som också går där!

Nej hörrni, nu ska jag duscha och göra mig fräsch för en gångtur. Hah!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0