Rättegång idag

Ska med på en rättagång idag. Pappa ska dit på studiebesök eller vad man ska säga, så jag och Jea får följa med och kolla. Fördriva tiden på något sätt iaf =) Kan vara intressant att vara på en rättegång som man inte har någon relation till.
Justja, måste boka att jag vill jobba idag (som man helst ska göra 2 dagar innan, senast), menmen, får väl hoppas att det finns platser kvar ^^ I need money! *tänka högt*

Nu är helgen över.
Svärmor åkte hem igår morse utan att jag märke det. Jag sov som en död fisk! Sen så gjorde vi i stort sett ingenting under hela dagen. Gick till Hemköp i ösregn för att handla lite småsaker, sen var det film som gällde för hela slanten, hela dagen! Orkade verkligen inte göra någonting!

Just ja, i fredags så var vi på stan och shoppade lite och Björn köpte likadana stuprörsjeans som jag har ^^Vi ska bli identiska=) Så sweet.

Och du.. Jag fattar inte hur du tänker Att du ens tänkte tanken.. Tänk realistiskt/logiskt/VETTIGT någon gång!

Nej, nu ska jag smaska frukost och sen snart bege mig ner mot torget till och till Tingsrätten!

Åh, btw på tal om ingenting. Jag ska tlll tandläkaren på torsdag. 07:50. Det ni, det är tortyr när jag även måste betala 800 spänn för det. YES, att fylla 20 äger!


Dagens fråga;

Har ni varit på någon rättegång pga något som hänt dig/som du har gjort?


Kommentarer
Postat av: Sabiina

nej det har jag aldrig varit ;D

2008-10-06 @ 16:26:24
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0