Ny lägenhet till mig, tack!

Nån som har en lägenhet att ge mig? Helst en 2a eller 3a när stan för typ 4000? Som jag kan få runt december någongång? Det skulle vara sådär, supersnällt! =) Den är till mig och Björn alltså.

Jag och Björn var som sagt hemma under helgen, och han fick inget anfall av varken dammet eller djuren. Bra bra tycker Susanna. Satt och kollade på lägenheter på KBAB:s hemsida, och ack vad fort det går med vårat modem som vi har i skogen. Kärlek. <3 Nej men det gick bra i skogen, Björn har nu träffat istort sett hela släkten! Haha, farmor, och några ifrån Småland och grannar  och Inga-Gerd, som vi för övrigt fick en sås-slev av. Så snällt =)

Hm, det jag sitter mest och funderar på är vad som hade hänt om vi inte hade fått reda på det nu? Hur fan hade vi kunnat hitta nytt i tid?

Drömde i natt om världens mysigaste lägenhet.
Vet inte vart den var någonstans men det var en 3a, med en stooor balkong som vätte in mot en innegård, och så var det en massa blommor runt hela balkongen, och på innegården så fanns det en liten damm med fiskar i och djungelväxter överallt. Och så fanns det ett stort sovrum, ett stort vardagsrum, en stor hall, ett jääättestort kök och badkar i badrummet =) Och HISS, (fast lägenheten var på andra våningen bara men ^^) TIHI ^^Nån som vet vart den finns? TELL ME!


Dagens fråga:

Har ni en lägenhet, ganska så centralt till mig och Björn, i Karlstad?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0