Helgen

Det var en riktigt lyckad helg (med något litet undantag)

Carlsson kom i fredags så jag, Carlsson, Martina och Saaben skulle ha myskväll och åt mat på Hollywood. Fruktansvärt gott! Sen marängsviss och tv hemma hos Martina där Carlsson även öppnade sina presenter! Så fredagen var riktigt trevlig med mycket skratt!

Carlsson - "En läkare räddar liv. En gynekolog räddar underliv."

Och på lördagen så blev det stan och sen fika med samma gäng! Kvällen tillbringades hos Saaben för att sen gå mot Nöjes. Hittade ingen inne på Nöjes men lyckades hitta Carlsson efter mkt irrande omkring, men kommer fan inte ihåg vart jag hittade henne, och med henne går jag fram till Dj-båset, där 2 ifrån the Ark står som sagt. Carlsson utbrister: Men dom är ju kända! Och jag önskade samma låt båda gångerna vi gick fram med samma svar; NEJ, vi har inte den låten. Och sen stod jag kvar och kollade på dom medans jag tänkte på nån annan låt jag ville höra, men jag hade bara Rednex-låten på huvudet så jag gick väl efter nån minut! haha
Vill inte ens veta vad dom tänkte om fulla Susanna. Haha

Tänker inte prata om slutet på kvällen
 Oj nu ringer Carlsson!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har mina ljusa stunder som sagt ;) Hur kändes det att shoppa loss på systemet då?

2008-10-20 @ 18:35:51
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0