Happy birthday to meeeee =)

Idag fyller jag 20 år. Nu är jag stor flicka! Jag ska gå helt själv på systemet idag och bara strosa omkring! Helst med en kundvagn framför mig och en guide medans jag njuter av rundturen. Haha

Fick ett solkort av min kära sambo, så nu ska jag bli minre likblek ^^Haha, Och så fick jag ett telefonsamtal av Farmor, som sa grattis och sen skällde ut mig för att jag sov när klockan var 10. Lovely!

Justja, för er som har NWT så är jag med i den idag =) Tihi ^^^

Jag är 20 år =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis grattis ännu en gång till dig!!! :D

2008-10-20 @ 18:35:00
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0