Halloween-pumpa av Björn!

När jag kom hem förut efter att ha kollat på film med Saaben och Robin, kollade btw på Shutter, thailänsk skräckfilm, så kommer jag hem till att min sambo står med en kniv i handen och skär ut våran pumpa som vi fick av hans mamma när hon var här för några veckor sen. Urgrävd och alldeles tom! Tog en massa kort med kameran, men har fortfarande inte orkat installera skivan i Björns dator och min dator är inte fixad än och palla sätta igång den skiten nu.. åååh ANDAS!
Så fick ta kort med telefonen ist! Snygg halloweenpumpa va? ^^

Pumpa

Kommentarer
Postat av: Baso

Den var riktigt tuff. Vad kostar en pumpa ?: O

2008-10-30 @ 23:27:18
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0