Fredagsfirande =)

Idag är det fredag. Jag gillar fredagar. Nu ska jag berätta varför jag gillar just den här fredagen. Idag, så kommer Carlsson att komma hit ifrån sitt kära Pennybridge aka Örebro. Vi ska fira henne ikväll, för hon fyller år den 7 november, men tror ni inte på fan att hon är i Indien då? ^^ Så ikväll ska vi ha myskväll, äta mat på restaurang (?) och sen kolla på film och smaska en massa onyttigheter!!

Känns som att min nyttiga vecka tar sitt slut idag! Men har faktiskt varit duktig den här veckan. Har Var ute och gick både i måndag och i tisdags. Runt 4 km var varje gång. Jag som har gått 100 meter högst varje dag. Haha. Och jag har ätit nyttigare också! Jag har varit otroligt duktig tycker jag faktiskt! Tihi ^^

Och i morgon så blir det utgång och att fira mig! Jag fyller på måndag men vi firar mig i morron ändå! =) Blir nog en bra helg det här =)

Susanna tänkte ta en ordentlig sovmorgon idag (som om arbetslösa jag inte får det annars?) men så ringer Nwt, för andra gången den här veckan och frågar om jag vill fortsätta min prenumeration som tar slut i morgon. Ack NEJ, så betalar jag inte för den jag får nu, de fick jag gratis pga jag fyller år och vill sätta in min bild i tidningen ^^ Men är det inte lte taskigt att jag får sista numret i morgon, när jag fyller år NÄSTA nummer? Otroligt elakt enligt min åsikt!

EGO
Vilka påsar jag har under ögonen! Haha
Inte lätt att ta ego-pics på sig själv i en cam ^^

Tänkte på en sak angående bloggar. Blondinbella är ju Sveriges största bloggare. Det är otroligt mkt folk som läser den varje dag! Men då kommer frågan; Varför?
Vad är det som hon skriver, som gör bloggen så himla bra?
Jag har själv varit inne några gånger och kollat vad hon har skrivit. Hon skriver som vilken annan tonårstjej som helst. Om sitt liv, sina problem och sitt liv som medlem i MUF. Hon började bara skriva i rätt tid! Men Neeeeeeej, jag antar att man måste sitta och skriva att hon är ful, att hennes blogg är dålig osv osv, när hennes blogg istort sett är som vilken annans som helst?

Jag har några bloggar som jag följer. Och det är bara kompisars, för orkar inte sätta mig in i en helt okänd människas liv för ingen anledning.
Dagens fråga:

Varför läser vi andras bloggar egentligen?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0