Födelsedag

Om 6 dagar så fyller jag 20 år. Jag kan då gå helt själv på glasapoteket. Jag kan strutta omkring själv därinne och välja vafan jag vill utan att behöva sitta gömd utanför någonstans och svara diskret i telefonen när personen där inne ringer och säger; det finns inte, vad ska du ha ist?

Tänkte att jag skulle ut och gå nu, började min nyttiga vecka igår. Gick 4,3 km med min syster och idag tänkte jag inte vara sämre =) Haha, fast har så jäkla ont i huvudet så vi får se om jag tar det nu eller om jag väntar tills Björn kommer hem från jobbet!



Passade på att ta lite ego pic på mig själv ^^


En bild från igår när jag och min syster spatserade 4,3 km, kissnödiga!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0