Blocket is the shit

Är inne på Blocket.se och söker på Clown (Björn fick för sig att han har läst någonstans att det finns en man som klär ut sig till clown eller något sådant ^^) Jaja, och mitt i allt så kom denna annons upp;




Det är nu över ett år sedan, den 4 juni 2007 som vår älskade kisse BORIS blev stulen utanför Systembolaget på Storgatan i Arvika. Kvinnan som stal honom säger att hon tog kattburen med Boris inuti (och med en lucka som var trasig) och ställde honom på ett helt annat ställe, lämnade katten således vind för våg, utan att informera ägaren, som förtvivlat letade efter sin katt. Ägaren hade BORIS med sig in till Arvika för att uppsöka veterinär. Stölden polisanmäldes naturligtvis omedelbart och efterlysningar
sattes upp på flera ställen i Arvika.
Vid polisens husrannsakan hos kvinnan, uppgav hon att hon inte visste var BORIS var.
Flera tips har kommit in men utan resultat. BORIS är en helsvart norsk skogskatt, dessvärre ej ID-märkt, otroligt sött ansikte, mörka trampdynor, inte jättestor, men inte heller liten, stor yvig svans och i den svarta pälsen kan man i solens sken se lite bronsfärg, framför allt på hans lilla mage. Bakifrån ser det ut som om han har äppelknyckarbyxor dvs pälsen på bakbenen slutar ovanför tassarna. Onsdagen den 9 april sågs en katt på ödestomten vid Hultabacken i Arvika som såg ut som BORIS, men det visade sig att den katten inte var kastrerad. BORIS kastrerades i september 2000, alltså 8 år sedan, så dessvärre kunde det inte vara BORIS.
Om ni ser honom eller tror att ni har sett honom eller vet var han befinner sig SNÄLLA RING OMEDELBART TILL FÖLJANDE NUMMER:

070-77 444 58, 070-233 0869 ELLER 08/6538022
HITTELÖN!!!


Frågan är om det är relevant att man såg en katt den 9 april som såg ut som Boris, men som inte var kastrerad, så det kunde inte vara Boris?

OCH ett 08:a nummer? Dvs, ett Stockholmsnummer för er som inte är allmänbildade.
Den personen lär ju kunna komma snabbt till undsättning om jag är i Arvika och ser Boris på gatan!

Katten satt i en kattbur utanför Systemet. Hur många lämnar en katt i en kattbur utanför en affär när man är inne och shoppar loss?


Det är jättesynd om hon som har tappat bort sin kära katt, men förlåååt, SKYLL DIG SJÄLV!

Kommentarer
Postat av: Sabiina

ja det får inte bli blött, ta en taxi kanske ?

2008-10-18 @ 17:49:10
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0