Besvikelse & Förhoppningar

Varför blir man så besviken över vissa saker? Jo, antagligen för att man hade hoppats på någonting. Så som jag hade gjort nu, och så får man reda på det där. Fan, klart jag blev besviken. Du lovade faktiskt.

Nej, nu börjar jag bli trött på Karlstad. Just Jobbsökandet. Det finns fan inga jobb jag kan söka, och jag vägrar telefonförsäljning, som för övrigt är det enda som finns att söka just nu verkar det som. Världen håller fan på att gå under, Inte undra på att USA förstör oss.

Så därför, söker jag just nu jobb i Stockholm.
För jag kan inte bo kvar här, eller rättare sagt. Jag kan inte ha kvar en viss krets. För den kretsen förstör.
Den förstör för mig, den förstör vänskaper, men den förstör mellan mig och Björn, den förstör mig. *suck*
Så förlåt, men mkt hänger på dig.

Idag så kommer Björns mamma hit på besök ifrån Skåne (för er som har missat det, så är min kära sambo Skåning). Hon ska vara här tills på söndag, så måste komma på vad jag ska underhålla henne med när Björn jobbar! ^^ Ska baka bröd sen (måste bara gå och handla lite saker som jag glömde igår) och så ska jag baka en kaka =) Kunde hon ha nybakat bröd när jag och Björn vara nere och hälsade på, så kan fan jag med!

Nej, ska nog sätta mig och spela lite gitarr tror jag faktiskt!

Dagens fråga:


Har du blivit sviken av någon, som hålllit något?
eller

Har du varit tvungen att "göra slut" med en kompis?

Kommentarer
Postat av: Tommy

Har fått göra slut med båda vänner o släkt för att dom varit falska

2008-10-02 @ 11:36:24
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: Alexballex

får jag gissa?!?!?! hoppar upp och ner

"jag vet, jag vet, jag vet!!!!" hoppar upp och ner som åsnan i shrek ; pick me, pick me

2008-10-02 @ 16:35:58
URL: http://bl0ndie.blogg.se/
Postat av: cecilia

JA stockholm :D:D:D

2008-10-02 @ 21:34:18
Postat av: Alexandra

Älskade turk, Susanna! Jag behöver att samtal från dig NU, eller omgående iaf, så fort du läser min kommentar.. Här sitter jag och inte fattar något. So call me baby!

2008-10-02 @ 22:06:19
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: MarieN

Jag flyttar med dig till STHLM susanna. Jag vill också bara härifrån. NU!!! hihi, hoppas allt är bra annars?

2008-10-05 @ 23:23:28
URL: http://maarienordgren.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0