Beroende av ostkrokar

Ostkrokar, dessa gula goda ting! Min 450 g påse som snart är slut. Jag älskar ostkrokar. Och ja, jag säger ostkrokar och inte ostbågar. Har alltid sagt ostkrokar och skiter fullkomligt i vad alla andra säger. Ni andra är bara grupptrycksoffer som faller för vad andra säger! (I min värld iaf)

Idag så ska jag och Björn åka hem till skogen, och hem till mina föräldrar. Det ska bli spännande. Och se om Björn överlever, med sin astma och pälsdjursallergi, med tanke på våra uppstoppade djur (hade vi bott i USA och vart megamega rika så hade ni tänkt; cooooooolt) och våra råttor. Men råttorna går bra med mamma iaf och hon är också pälsallergiker. Menmen, det spörs. Vi ska skjuta lite iaf =) Ja, inte råttorna eller nåt, utan på skjutbanan. På en pappälg som åker fram oc tillbaka! Hm, borde packa snart, och jag får icke glömma bort alkomätern!

Kollade på buss hem på söndag. Ja lovar. Dom som gör busstiderna, vill att vi uppe i skogen ska komma bort ifrån civilisationen. Dom tycker att vi ska leva på näver och kottar, stå och pumpa fram vatten och mjöl, ja det får vi mala själv av stubbar. För om man ska ta 5 bussen, då ska man byta i Värnäs och sen till tåg i Torsby för att byta i Kil till ett annat tåg. WIHO! Gay som fan.

Nu ska jag äta ostkrokar och se på Xena - Krigarprinsessan!

Btw, kollade på Camp Rock igår och The Hottie and the Nottie.
Den första av dessa, sån där må bra film fastän "dom-söta-killarna-i-filmen-är-typ-12-och-tjejerna-plastigare-än-pamela-fast-utan-sillisar."
Och den andra är med Paris Hilton. Lite småroligfaktiskt, även om Paris spelar den snyggaste tjejen i hela filmen, och den som är smart och tänker logiskt. Inte så realistisk film med andra ord ^^


Dagens fråga 1:

Tycker ni om ostkrokar? =)

Dagens fråga 2:

Skulle det inte vara roligare ifall ALLA lämna en kommentar i alla bloggar dom läste? (det skulle vara skojj tycker jag=

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0