Att förklara sig

Nu sitter jag här i lägenheten medans Björns mamma Una-Karin står i duschen. Så snart ska vi gå och handla lite mat och jag ska förbanna mitt knä lite grann, eftersom att jag nu haltar som en gammal tant som brutit lårbenshalsen. Gud älskar mig.
Ser nu reklam på tvn för färjestad. Har missat varenda jävla match. usch för mig, måste ändra det där! Ska nog fan tvinga med Una och Björn till Score i morron =) tihi ^^

Och angående det förra inlägget, så är det inte så allvarligt. Inte allt iaf.Tänker förklara för dom jag tycker behöver veta =) Så ja, Carlsson, jag ska ringa dig snart ^^


Åh, Björns mamma = Snäll svärmor!
Vi fick lite alkohol, lite kräftor (läs mycket), potatis och lite mer saker. OCH, den här pumpan!


Kolla in storleken!! OMG! =)
Hon hade ingen blomma med sig, så hom tog med sig en pumpa ist. Haha

Igår så var jag duktig. Jag gjorde potatisgratäng och kyckling, och sen en efterrätt med mördegsbotten, mandelmassaklet och sen som "knäckfyllning". Gott gotti gott gott =)

Just ja, mitt knä = dödsstraff. Jag kan verkligen knappt gå.

VAFAN HAR JAG GJORT DEN HÄR VÄRLDEN?!
ALLTID, ska det vara nåt jävla fel!
Är det inte knäna, så är det ryggen, eller fötterna, eller nacken, eller urinvägsinfektion, eller hudinfektion, eller nåt annat jävla skit, eller huvudvärk och illamående!
Susanna blir arg!

Hmpf, Susanna kommer ringa Carlsson sen och klaga av sig!

Kommentarer
Postat av: Baso

Jag vill också ha en pumpa 1

2008-10-03 @ 11:18:02
URL: http://www.metrobloggen.se/Baso
Postat av: Alexballex

"drick lite vatten"

2008-10-04 @ 08:54:40
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0